اخبار محرمانه

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/1222101/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ترانه‌ای که تاریخ ایران را لرزاند

اولین اختراعات ایرانیان چیستند؟

کاخ سفید مدعی موفقیت‌آمیز بودن حملات به یمن شد

مهلت دادگاه لاهه به ایران و آمریکا برای تعیین غرامت توقیف اموال بانک مرکزی به پایان رسید

تحلیل رئیس سابق میز ایران در اسرائیل از احتمال جنگ میان ایران و آمریکا: هفته‌های حساسی در پیش است

سید محمد صدر: امام مسئولیت پذیرش قطعنامه را بر گردن دیگری نینداخت

چرا سرگذشت بیشتر «فراعنه زن مصری» در تاریخ ثبت نشده‌ است؟

جانباز 70درصد «قهرمان چاکتن» از مازندران به همرزمان شهیدش پیوست

آذری جهرمی: بمب هسته‌ای ایران، اراده آحاد ملت آن است

پوسایدون؛ کابوس جدید سواحل آمریکا؟!

ترامپ چگونه می‌تواند برای سومین‌بار رئیس‌جمهور آمریکا شود؟

برق تمام سوریه قطع شد

جنگنده‌های آمریکایی، الحدیده یمن را بمباران کردند

این دیکتاتور یک دستور پخت ویژه برای مار کبری داشت

اوس موسی تا دم مرگ رفت!

واکنش ایران درخصوص تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان

روایت مجری سابق صداوسیما از روابط علی لاریجانی و شهید سلیمانی

وقتی ترامپ، مشاورانش را هم غافلگیر می‌کند

بحث نقی با اوس موسی

نقی روی اوس موسی چاقو کشید!

دیکتاتوری که رقبای نظامی خود را می خورد

سفر به تاریخ؛ تاج الملوک، اشرف، شمس پهلوی در روز کشف حجاب؛ سال 1314

آغاز مرحله دوم طرح کالابرگ الکترونیکی از فردا

سختگیری‌های جالب پدر بازیگر سینما و تلویزیون

ارسطو ول کن آکواریون نیست!

بهروز دوباره حساب رحمت رسید!

انتظار برای خرید خانه به بالای 580 سال رسید!

اتحادیه اروپا دلواپس رزمایش چین شد

سپند امیرسلیمانی خطاب به فرزند در راهش: تو جهان ما را تغییر دادی

سپند امیرسلیمانی: همیشه فکر می‌کردم بچه‌ام دختر است اما قرار است پسردار شوم

چگونه به‌خوبی با کنجکاوی‌های نادرست دیگران برخورد کنیم؟

کالاس: ناتو از دوران ترامپ جان سالم به در خواهد برد

سپند امیرسلیمانی: مادرم پارتی بازی کرد تا پدرم در نمایشش بازی‌ام بدهد

خاطره بامزه میرطاهر مظلومی وقتی کادو روز معلم را از معلمش پس گرفته!

واکنش سازمان ملل به تهدیدات ترامپ علیه ایران

رایزنی وزرای خارجه روسیه و چین درخصوص برنامه هسته‌ای ایران

سفر در تاریخ؛ «رضاخان و محمدرضا پهلوی در حال افتتاح تونل کندوان»؛ سال 1317

عراقچی: ایران تحت هیچ شرایطی درپی بدست آوردن سلاح هسته‌ای نیست

اگه بچه داری این کلیپ رو ببین

ماجرای جالب ازدواج پدر و مادر سپند و کمند امیرسلیمانی از زبان مادرشان

سفر به تاریخ؛ ژست خاص «گلین خانم، اولین همسر عقدی ناصرالدین‌شاه»؛ دهه 1250

اجرای خاطره میرطاهر مظلومی از آشنایی با همسرش توسط امیرمهدی ژوله و الیکاعبدالرزاقی

گزافه‌گویی کاخ سفید: ایران ضعیف شده است!

وزیر خارجه چین: همکاری ما با روسیه علیه هیچ کشوری نیست

آماری از پروژه‌های عمرانی ناتمام در کشور

طرح خطرناک اشغالگران علیه غزه

میرطاهر مظلومی: خبر قتل مهرجویی مثل آوار روی سرم ریخت

ماجرای تصویر عباس عبدی، بهروز گرانپایه و حسین قاضیان در دادگاه چه بود؟

«ماندن در قدرت»؛ رویای تازه ترامپ

مرغ گران شد

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی