اخبار محرمانه

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/1222101/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

برگزاری همایش مدیران بیمه دی در تهران

نمی‌خواستم باران از چشت بیفته فکر میکردم عاشقت بود

جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح: همه دنیا ایستادگی مردم غزه را تحسین می‌کنند

سرمقاله آرمان ملی/ رویارویی تهران و اروپا

همتی: چاره‌ای جز توسعه دریامحور نداریم

لیبرمن: نتانیاهو مسئول شکست در هفتم اکتبر است

بازیگر آمریکایی از نوشیدن قهوه استارباکس خودداری کرد!

چرا سروش صحت در آثارش به بخشش توجه ویژه‌ای دارد؟!

باورهای غلط درباره تعیین جنسیت نوزاد

اکونومیست: ترامپ چه معامله‌ای با تهران می‌خواهد؟

وابستگی ایران به واردات نهاده‌ها 2.4 برابر شده

با گل و شیرینی میره در خونه دختره

دیدار امیر نصیرزاده با وزیر کشاورزی ونزوئلا

مولوی عبدالحمید: دکتر پزشکیان مردم زحمت‌کش استان سیستان‌ و بلوچستان را مورد تفقد قرار دادند

وزیر رفاه: یارانه کسی را حذف نکرده‌ایم

وزیر صمت: مسائل کولبران و ته‌لنجی‌ها با پشتیبانی رئیس جمهور حل شد

ایجاد 30 هزار فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی

آغاز پیش فروش «هفتاد سی»

تکذیب انتساب شعر روزنامه کیهان به رهبر انقلاب

کنایه لاریجانی به هدف قرار گرفتن محله «المزه» مکانی نزدیک جلسه‌اش با بشار اسد

ارتش اوکراین: روسیه با موشک قاره‌پیما به دنیپرو حمله کرد

زاکانی: در جنگ تمام‌عیار هستیم

سرمقاله روزنامه جوان/ انتقال پایتخت؟ شوخی می‌کنید؟!

وزیر کار: ما تا می‌خواهیم یک کاری بکنیم می‌گویند برو جلوی دزدی را بگیر!

انتقاد «مادورو» از آمریکا: فکر می‌کنند مالک دنیا هستند

فرمانده ارتش لبنان: در جنوب مستقر هستیم/ وحدت ملی اولویت ماست

شخصیت‌های ماندگار کودک سینما و تلویزیون

همونجاست که تکلیف آدم روشن میشه

معاون فرمانده ارتش: اقتدار دفاعی ایران برخلاف نظام سلطه در خدمت ملت و برای صلح جهانی است

«زودپز» همچنان فاتحِ صدرِ جدول فروش سینماهای سراسر کشور

اگه زودتر می‌دونستم یه سری حرفامو این‌جوری بهت می‌گفتم!

«هیوشیما» با تهیه‌کنندگی نوید محمدزاده اجرا می‌شود

حضرت فاطمه(س)؛ نخستین معلم جهاد تبیین

سکه امامی از نیمه 52 میلیون تومان عبور کرد؛ تثبیت دلار در کانال 69 هزار تومان

ببین چه جوری به مادر زنش دلداری میده!

صابر ابر و ایفای نقش‌های متفاوت با گذشته

وزیر اطلاعات دولت روحانی، دستیار ویژه پزشکیان شد

پژمان بازغی در نقش پیمان معینی سریال «گردن زنی»

اکران مردمی فیلم «زودپز» با حضور رامبد جوان و روزبه حصاری در ساری

برای ایران و مادرانه‌ هایش؛ «تانک ‌خورها» تمام شد

سکانس‌های مورد علاقه عباس جمشیدی‌فر

پزشکیان: قرار است از کارشناسان بین‌المللی برای مشورت دعوت کنیم؛ با رهبری هم صحبت شده است

وزیر بهداشت: اوایل انقلاب فکر می‌کردیم اگر یک نفر، یک صفت بد دارد باید از قطار انقلاب پیاده بشود

سرمقاله دنیای اقتصاد/ تحمیل ریسک سیستماتیک به بانک‌ها

یارانه دهک چهارم تا نهم پرداخت نشد؛ علت چیست؟

رسانه صهیونیستی: 110 نظامی تیپ گولانی در غزه و لبنان کشته شده‌اند

اثبات ادعای الیکا عبدالرزاقی با یادآوری یک سکانس نوستالژیک

آخرین سهمیه سوخت پاییز شارژ شد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد

نماینده زاهدان: حضور رئیس‌جمهور در سیستان و بلوچستان باعث تحول خواهد شد

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی