رییس شورای اطلاع رسانی دولت در بیمه دی:
بزرگنمايي:
اخبار محرمانه - رییس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: خدمت به ایثارگران و خانواده های شهدا نعمت و توفیق بزرگ است، به ویژه جانبازان و همسران آنها که هر روز با درد و رنج عجین هستند و بیمه دی در کاهش آلام درمانی آنها نقش به سزایی دارد.
به گزارش ایثار، الیاس حضرتی در نشست شورای مدیران روابط عمومی صنعت بیمه به میزبانی بیمه دی، بر نقش کلیدی روابط عمومیها در اقناع افکار عمومی و تبیین دستاوردها تأکید کرد و با اشاره بر تاثیر روابط عمومیها در برقراری ارتباط میان سازمانهای متبوعه و ذینفعان گفت: روابط عمومیها میتوانند با بهرهگیری از منافع و فهم مشترک، در مسیر ساخت اعتماد عمومی نقش آفرین باشند. اقناع کردن افکار عمومی دیگر منولوگ نیست، بلکه نیازمند اشتراکگذاری، تحقیق و حقیقتیابی با ابزار رسانهای است.
رئیس شورای اطلاعرسانی دولت همچنین با اشاره به افتخار بیمه دی در خدمترسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران افزود: «توفیق خدمت به بندگان مخلص خداوند، نعمتی بزرگ است که باید قدرآن دانسته شود.
هادی عبداللهی در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد صنعت بیمه، اعلام کرد: صنعت بیمه در سال گذشته 440 همت فروش بیمهنامه و تولید پرتفو داشته که نسبت به سال قبل 57 درصد رشد نشان می دهد. در مجموع و در صنعت بیمه در این مدت، 76 میلیون بیمهنامه صادر و 258 همت خسارت پرداخت شده که نسبت خسارت 59 درصد را نشان میدهد.
مدیرعامل بیمه دی با اشاره به سهم رشتههای مختلف از پرتفوی بیمهای صنعت بیمه کشور گفت: بخش درمان با 35 درصد، بیمه ثالث و مازاد 26 درصد، بیمه بدنه 6.5 درصد و بیمه زندگی با 14.5 بیشترین سهم را در پرتفوی شرکت داشته اند. با این حال، سهم بیمههای زندگی باید بیش از 20 درصد شود و به عنوان صندوق بازنشستگی دوم و حتی سوم دیده شود.
عبداللهی در تشریح عملکرد این شرکت در سال گذشته گفت: بیمه دی با کسب درآمدی افزون بر 32.5 همت در پایان سال گذشته، سهم 7.4 درصدی از بازار را به خود اختصاص داده و به عنوان سومین شرکت بیمه خصوصی، رشد 90 درصدی را تجربه کرد. همچنین، حدود 2 میلیون و 800 هزار بیمهنامه سال گذشته در این شرکت صادر و 21.5 همت نیز خسارت پرداخت شد که نسبت به سال گذشته 81 درصد رشد داشتهایم.
مدیرعامل بیمه دی این شرکت را سرآمد صنعت بیمه در حوزه درمان معرفی کرد و گفت: در فروش بیمه درمان رشدی بالغ بر 100 درصد را تجربه کردهایم. این شرکت در سال جاری بر افزایش ضریب توانگری، تحول دیجیتال و افزایش نرخ بازده سرمایهگذاری تمرکز دارد.
عبداللهی افزود: بیمه دی تاکنون خدمات گستردهای به خانوادههای شهدا و ایثارگران ارائه کرده که شامل ارائه 2 هزار و 964 مورد خدمات اندام مصنوعی و تعمیرات آن، ارائه 352 هزار خدمت پایش سلامت در منزل به خانواده شهدا و 179 هزار خدمت به جانبازان، انجام بیش از پنج هزار خدمت ICU در منزل و تأمین 22 هزار مورد پوشینه، تأمین 71 هزار خدمت آمبولانسی و 700 مورد هزینه ناباروری، تهیه و توزیع 40 هزار دوز واکسن آنفلوآنزا، تأمین بیش از 13 هزار سمعک و نوار قند خون و ارائه خدمات «دارورسان» برای جانبازان بالای 70 درصد است.
مدیرعامل بیمه دی با اشاره به اینکه بیمه دی هم اکنون بزرگترین شبکه مراجع درمانی طرف قرارداد را دارد تصریح کرد: این شرکت با بیش از 11 هزار مرکز درمانی در کشور قررارداد بسته است. این شرکت در راستای تکریم جامعه هدف، تمام هزینههای مربوط به والدین شهدا و جانبازان بالای 70 درصد را در ابتدا بلافاصله به طور کامل پرداخت کرده و سپس اسناد مربوطه رسیدگی و ارزیابی می شوند. ما بر این باوریم که بیمه دی، به برکت خون پاک شهدا و دعای خیر والدین معزز ایشان و خانوادههای گرانقدر ایثارگران، به جایگاهی باثبات و مؤثر در صنعت بیمه و عرصه سودآوری دست یافته است.
در پایان این نشست، جلسه هماندیشی شورای مدیران روابط عمومی های صنعت بیمه در شرکت بیمه دی برگزار شد و محورهای همکاری و اقدامات آینده مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/
لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/1354689/