اخبار محرمانه

آخرين مطالب

فعال اصلاح طلب: خبر موثق دارم که جمع کثیری از هواداران قالیباف از جلیلی دوری می‌کنند مصاحبه های ویژه

فعال اصلاح طلب: خبر موثق دارم که جمع کثیری از هواداران قالیباف از جلیلی دوری می‌کنند
  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - ایلنا / یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: خبر موثق دارم هواداران آقای قالیباف و کسانی که در بدنه اجتماعی‌اش بودند به شدت از آقای جلیلی دوری می‌کنند و به هیچ وجه حاضر نیستند از کاندیدایی که وی معرفی کرده حمایت کنند.
جهانبخش خانجانی، درباره ضرورت جذب رأی‌های خاکستری و بخشی از جامعه که در دور اول در انتخابات شرکت نکردند، گفت: متاسفأنه ما بعضی وقت‌ها با افرادی مواجه هستیم که یک زمانی می‌خواهند اظهارنظری کنند، اظهارنظر نمی‌کنند و در مواقعی که نباید اظهار کنند، اظهارنظر می‌کنند و سبب می‌شوند که فضای سیاسی ابهام‌آمیز شود. این را کلی گفتم؛ باید توجه داشته باشیم در شرایط فعلی آقای پزشکیان در فضای بسیار سرد و یأس آلود جامعه می‌آید حدود یازده میلیون رأی را کسب می‌کند باید بدانیم چه کار بسیار بزرگی صورت گرفته است، آن هم در شرایطی که 60 درصد از مردم در انتخابات شرکت نکردند. آقای پزشکیان بسیار مناسب و خوب توانست یازده میلیون رأی را از همین جامعه‌ای که دچار سردی و رخوت شده است، کسب کند.
بنابر گزارش ایلنا، این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: رقیب و بخش‌های زیادی از حاکمیت و دستگاه‌های دولتی که عملکرد بسیار نامناسبی داشته است و زندگی پر از شرمساری ایجاد کرده است، در جهت حمایت از یک نامزد کار می‌کنند. ما در تمام شاخصه‌های فرهنگی و اجتماعی ما دچار ضعف و رخوت هستیم در یک چنین فضایی کاندیدایی با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات نهادهای حاکمیتی و دولتی وارد عرصه شده است از همین رو آقای پزشکیانِ ساده‌زیست و پاکدست و در عین حال توانمند را نباید در چنین شرایطی تنها بگذاریم.

وی یادآور شد: من حق می‌دهم به مردمی که در این 3 سال اخیر رنج‌های فراوانی دیده‌اند، مردمی که در سال 98 آن آسیب بزرگ را دیدند مردمی که در سال 1401 بهترین جوانان‌شان را به واسطه بی‌تدبیری از دست دادند و جان پاک‌شان از دست رفت، در یک چنین شرایطی باید به آنها حق داد؛ اما واقعیت قصه این است که اگر دست روی دست بگذاریم و شرایط فعلی کشور را درک نکنیم، چه می‌شود؟ حالا که موقعیتی ایجاد شده است و نظام حاکمیتی خواسته یا ناخواسته فرصتی را برای مردم و تفکر نوگرایانه و تحول‌خواهانه ایجاد کرده است و آقای پزشکیان در مقایسه با کاندیدای رقیب توانمندتر هستند در چنین شرایطی آیا این درست است که از حق خودمان استفاده نکنیم و بعد بگوییم ما به دلیل این‌که از حاکمیت و رفتارهایش دلخوریم نمی‌آییم وارد صحنه شویم که 8 سال دولت و حکومت را بسپاریم دست یک تفکری که همه زمینه‌های زندگی از ما گرفته است؟ این تفکر زندگی خوب را برای ما با فیلترینگ و بامحدودیت‌های فرهنگی و اجتماعی سلب کرده است و با انسداد سیاسی می‌خواهد تداوم‌بخش بسیار بدتر این شرایط باشد، آیا این حق است؟
خانجانی ادامه داد: خواهشی که از مردم دارم این است که مردم غیور و شریف ایران از همه قشرها و اقوام درک کنند که ما در شرایط بسیار سختی به سر می‌بریم که در این شرایط در عرصه بین المللی بسیاری از مولفه های ارتباط را از دست دادیم. در شرایطی که تحریم های کمرشکن وضعیت سخت و اسف‌باری برای مردم ما به ارمغان آورده است آیا سزاوار است ما از حق خودمان استفاده نکنیم و برای 8 سال سرنوشت کشور را به دست یک جریان تندخو و رادیکال بسپاریم؟ جریانی که یک زمانی که مسئولیت شورای عالی امنیت ملی را داشته، مسئولیت پرونده هسته‌ای را داشته و ما را ذیل فصل 7 منشور سازمان ملل متحد برده و بیش از 2 هزار تحریم نصیب این کشور کرده است؛ آیا حق است، از حق خودمان بگذریم و کشور را دست یک چنین جریانی قرار دهیم؟ آیا ایران ما شایسته این نیست از این نارضایتی‌ها و از این حقی که داریم بگذریم و به حق بزرگتر فکر کنیم؟
وی با بیان این‌که آقای پزشکیان هم توانمند و هم پاکدست و سالم است و هیچ فساد مالی در پرونده و سرلوحه فکری‌اش نیست، اظهار داشت: شرایط بسیار خوبی مهیا شده است و ما باید بیاییم این یازده میلیون رأی به بیش از 20 میلیون رأی تسری دهیم، آرای خاموش فکر نکنند که با کنار نشستن اوضاع بهتر خواهد شد، ما هم باید با یک حضور و حرکت تدریجی و مداوم فضای کشور را به سمتی ببریم که تاثیرگذار باشیم و ما وقتی می‌توانیم جامعه را به سمت درست هدایت کنیم که حضور کامل داشته باشیم نه این‌که از جامعه دور باشیم، تاثیر گذار نباشیم، تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نباشیم. به نظر من ما باید از همه ابزارها و افکار عمومی استفاده کنیم.
این فعال سیاسی تاکید کرد: رقیب از پایگاه‌ها و نهادهای مختلف به صورت قانونی و غیرقانونی در حال استفاده است برای این که منویات خودشان را به منصه ظهور بگذارند، ما مردم چرا نباید قدرت خودمان را به همه نشان دهیم؟ قدرت مردم بالاترین امتیاز برای دکتر پزشکیان است ما باید به سمت زندگی خوب و بدون شرمساری و پر از رفاه و توسعه برویم و در چنین شرایطی به نظر من نباید از حق خودمان بگذریم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا سبد رأی قالیباف به سمت جلیلی خواهد رفت، گفت: آقای قالیباف چهره محبوبی نیست و متاسفانه با این رفتار خودش آن اندک هواداری را که داشت از دست داده است. خبر موثق دارم جمع کثیری از هواداران آقای قالیباف و کسانی که در بدنه اجتماعی‌اش بودند به شدت از آقای جلیلی دوری می‌کنند و به هیچ وجه حاضر نیستند از کاندیدایی که ایشان معرفی کرده است حمایت کنند.
خانجانی درباره حمایت قالیباف به عنوان رئیس قوه مقننه از جلیلی تاکید کرد: آقای قالیباف دچار یک تخلف سیاسی و اجتماعی شده است ایشان به عنوان رئیس قوه مقننه حق نداشته در امر انتخابات به این شکل دخالت کند و به خاطر همین من فکر می‌کنم طرفداران وی حتما به آقای پزشکیان رأی می‌دهند؛ چراکه ما در این دو روز تماس های بسیاری از بدنه اجتماعی و سر حلقه‌های جریان آقای قالیباف داشتیم و خبر داریم که خودشان را از آن حلقه کاسب کار انتخابات دور کرده‌اند و اعتقاد دارند آقای پزشکیان چهره اصلح و پاک دامنی برای این شرایط است و به خاطر همین توصیه ایشان هیچ تاثیری ندارد. آغوش ما برای هواداران پاک‌طینت و پاکدست وی باز است و در ستاد آقای پزشکیان از آن‌ها به گرمی استقبال می‌کنیم و ان‌شاالله آن‌ها هم در مسیر درست انتخابات قرار گیرند.

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/1248789/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بزرگ‌ترین شگفتی سال خاورمیانه

جزئیات طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال دائمی محور فیلادلفیا

عصرایران نوشت: از بازرگان تا عشقی!

گسترده‌ترین تظاهرات در تل آویو از آغاز جنگ غزه

پزشکیان خاتمی نیست

رانت مومنانه

رقابت با همسایه طماع

ژست های امیر آقایی در مراسم اکران یک فیلم

پزشکیان: اگر توان دفاعی را نداشتیم، جنایتکاران علیه مردم ما جنایات می‌کردند

سد بلند بازدارندگی حزب‌الله لبنان

جنین با تلی از ویرانه؛ عقب‌نشینی صهیونیست‌ها پس از 10 روز

شیر طلایی ونیز به فیلم آلمودوار رسید

خبر بد برای "هاشم" و "سهراب"

رئیس سابق کمیسیون اصل 90: اگر عشقی آن موقع که تذکر دادم، برکنار شده بود نه مال مردم می‌رفت، نه آبروی خودش

اعلام خط قرمز ایران

خشم مردم فرانسه از تصمیمات ماکرون

چهره ها/ تغییر قیافه مجری زن تلویزیون بعد از 23 سال

"بهبود" گیر افتاد!

قحطی بنزین در شهرهای شمالی

اولین اظهارنظر مدیرعامل تلگرام پس از آزادی

بی‌تفاوتی بازار به استعفای عشقی

تجمع معترضان مقابل محل اقامت نتانیاهو

چین خطاب به آمریکا: ما تهدید نیستیم بلکه یک فرصت می باشیم

مطهرنیا: با یک تلفن از دانشگاه آزاد قم اخراج شدم

پاسخ رهبر انقلاب به گزارش عملکرد ستاد اجرایی فرمان امام: از آقای فتاح تشکر شود

واکنش ثابتی به حواشی انتشار فرم انصرافش از وام مسکن

رکوردزنی تهران در آمار شاغلان فقیر

نفی دوقطبی‌سازی

تحلیل مسعود نیلی از ترس مواجهه با ناترازی‌های اقتصاد ایران

چهره ها/ عکس جدید از یاسمنِ سریال لحظه گرگ‌ و‌ میش

تصورتان از تایلند چیست؟

بذل‌وبخشش فرانسه از دارایی‌های مسدود شده روسیه برای اوکراین

حمله پهپادی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر 91 ارتش رژیم صهیونیستی

خانواده‌های اسرای اسرائیلی: نتانیاهو در حال کارشکنی در مذاکرات غزه است

امیر آقایی در اکران مردمی فیلم «کارزار»

حضرتی گزارش داد؛ مسئولیت برگزاری نخستین نشست خبری پزشکیان با کیست؟

سخنگوی مرکز مبادله: بیش از 25 هزار قطعه سکه فروخته شد

ویدئویی دردناک از کودکانی که در اردوگاه پناهندگان النصیرات مجروح شدند

فرود جنگنده های آلمان در فنلاند در 180 کیلومتری مرز روسیه

9 ضربه ایران به تروریست‌ها؛ سه مقر گروهک‌‌ها در استان سلیمانیه تخلیه شد

تحلیل احمد میدری از خطای بزرگ ایران در مسیر توسعه

وزیر تعاون: یارانه 13 هزار معلول به‌زودی پرداخت می‌شود

جنایات وحشیانه اسرائیل در زندان‌ها علیه فلسطینیان

واکنش سخنگو و معاون پارلمانی دولت رئیسی به «وام عشقی»

سخنرانی کمتر دیده‌شده آیت‌الله خامنه‌ای در دومین سالگرد واقعه کشتار 17 شهریور

روایت تجارت نیوز از رکوردشکنی تعداد و مبلغ تراکنش های بانکی

29 درصد صهیونیست‌ها در سودای مهاجرت از سرزمین های اشغالی

تظاهرات هزاران هوادار فلسطین مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در لندن

کمی پشت صحنه شهرزاد ببینیم!

اولین تصویر از اکبر عبدی در «ماه عسل» منوچهر هادی

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی