اخبار محرمانه

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/1222101/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

روسیه برای اولین بار به بزرگترین صادرکننده گاز به اتحادیه اروپا تبدیل شد

بهنوش بختیاری در فصل جدید جوکر

دیدار وزیر دفاع ایران با معاون علمی رییس‌جمهور ونزوئلا

طعنه ابطحی به مخالفان ظریف

گاهی اوقات حرف‌هایی هست که مجبوری تو قلبت پنهون کنی

علی مطهری: روس‌ها، ایران را سپر خودشان می‌کنند

دیدار وزیر خارجه سوریه با قالیباف

بدهی 700 میلیون دلاری وزارت نفت، دلیل عدم واریز یارانه؟

تصاویری از لحظه ورود و خروج علی لاریجانی از فرودگاه بیروت؛ هیچ بازرسی در کار نبود

فنی یا سیاسی‌؟

سرمقاله هم میهن/ سرحد عدم

تامین 45.5 میلیارد دلار ارز واردات

مادام گلوریا در طبقه 21

10 راهکار جلوگیری نفوذ آلودگی هوا به داخل منزل

صد بار بهتون گفتم دختر باید مهربون باشه!

کیهان: امکان هیچ اجماعی علیه برنامه هسته‌ای ایران بین آمریکا و اروپا وجود ندارد

گزارش اینستاگرامی عراقچی درباره دیدار با همتای قطری‌اش

کارشناس خودرو: 29 نهاد در خودروسازی کشور دخالت می‌کنند

جزییات پیش‌نویس قطعنامه ارائه شده غرب علیه ایران در آژانس

یک عکس یک روایت: وبا شهر را بی صاحب کرده بود

سخنگوی سازمان هدفمندی: منابع یارانه هنوز تامین نشد

هاآرتص: اسرائیل بعداز شکست مقابل حزب‌الله به فکر آتش‌بس افتاد

استقبال فرزندان شهید رضاپور و شاه‌‌میرزایی از رئیس‌‌جمهور

سرمقاله وطن امروز/ تداوم حیات خودروسازان با پول مردم

فروش سکه‌های حراجی به مرز 500 هزار سکه رسید

عضو کمیسیون امنیت ملی: بازدید آژانس از نطنز و فردو، خلاف قانون اقدام راهبردی بود

پاسخ «کیهان» به «انتخاب»: عصبانیت از واقع‌بینی تحلیلی

فرمانده کل ارتش به خانواده شهدای پدافند هوایی نشان فداکاری اعطا کرد

مدیرعامل راه‌آهن ایران: جا به جایی ریلی مسافر در کشور پنج درصد کاهش یافته است

اوکراین با موشک‌های انگلیسی فرانسوی خاک روسیه را هدف قرار داد

حزب‌الله عراق: از اتحاد میدان‌ها حمایت می‌کنیم

موسوی لاری: روسای قوا فکر نکنند پزشکیان امر بَر آنها است و مرتب به او سفارش دهند

ترفند های کاربردی خانه داری

سفر سرزده به باغ ملی

حمله شدید هوایی به ضاحیه جنوبی بیروت

چهره ها/ سلفی جالب رضا رشیدپور با کریم باقری داخل رستوران

با غیرت به استقبال مرگ رفت

افشای رأی ذوالنوری در لایحه اصلاح «قانون مشاغل حساس»

سرمقاله اعتماد/ وفاق ملی برای حفظ بنیان اخلاقی جامعه

پزشکیان: هدف دولت از سفرهای استانی، حل مشکلات مردم است

با دورزدن قانون مجلس به اروپا برای تحریم‌ها پاداش ندهید!

بلومبرگ: دولت بایدن قصد دارد از 4.65 میلیارد دلار بدهی اوکراین بگذرد

چهره ها/ سلفی صمیمی احسان علیخانی با آقای بازیگر مشهور

سرمقاله کیهان/ استقامت، دشمنان خارجی و شبهه‌آفرینان داخلی

مدیر عامل شرکت ملی نفت: تولید روزانه نفت 60 هزار بشکه افزایش یافت

نماینده فلسطین در شورای امنیت: «وتوی آمریکا هیچ توجیهی ندارد»

واکنش ایران به وتوی بی‌شرمانه آمریکا در شورای امنیت

اعلام برنامه‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت در زاهدان

سندرز: مردم آمریکا مخالف ارسال سلاح برای ماشین جنگ نتانیاهو هستند

چهره ها/ درخواست متفاوت مهران غفوریان از سردار رادان

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی